vineri, 2 iunie 2017

După o luuuuungă vreme...

                          Buna ziua si bine v-am regasit, dragii mei! A trecut ceva vreme de cand nu ne-am mai auzit si-mi pare rau ca nu am mai scris pe blog. Intre timp am ajuns in clasa a X-a(nu, nu am ramas repetent), lasand in urma o vara calduroasa plina de amintiri ce mi-a dezvaluit un nou drum in domeniul informaticii; si anume crearea jocurilor.
                          Vara trecuta am reusit sa creez de unul singur de la 0 un joc de calculator(ce trebuie sa recunosc, e mai mult pentru copii) pe care l-am numit "Carrot Rush". E primul joc cu grafica lucrat 100% de mine:

Carrot Rush

                             N-o sa va plictisesc cu alte detalii tehnice ale jocului, ci voi trece direct la zi: momentan trec prin niste momente destul de grele deoarece sunt cautat de FBI-ul liceului din cauza infractiunilor pe care le-am savarsit si pentru care nu am platit inca. Pe scurt, trebuie sa termin un nou joc ce reprezinta teza la informatica pe tema TURNURILOR DIN HANOI(nu voi pune aici poze deoarece e top secret si ar fi nasol ca jocul meu sa fie compromis; vreau sa fie o surpriza pentru toti), sa fac 12 proiecte in Excel, sa lucrez o fisa la matematica si... SA TRAIESC PE LANGA ASTA.
                           Intr-un cuvant, asta sunt eu in momentul de fata:


                           Dar deoarece sunt un revolutionar prin definitie, sunt sigur ca voi putea intoarce, la fel ca El Mariachi, fiecare pistol impotriva celui ce ma tinteste si vrea sa-mi tulbure linistea, mai ales ca nimeni si nimic nu ma poate opri din a face ceea ce iubesc cel mai mult: sa ma plimb cu bicicleta.



                     Cam atat va pot spune deocamdata, fiindca am vazut niste agenti FBI patruland prin zona... Trebuie sa fug, fiindca n-as vrea sa fiu prins(Cine ar vrea sa fie prins, mai bine zis?).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu