miercuri, 15 iunie 2016

Aproape de final

                          Salut tuturor! Cum am mai spus, vă scriu atunci când pot... Și iată un alt moment oportun pe care nu vreau să-l ratez!
                          În primul rând, vreau ca voi să știți că aproape am scăpat din cercul vicios al testelor și al ascultărilor... Spun "aproape" fiindcă mai trebuie să dau un test la istorie săptămâna viitoare și pentru că aștept rezultatul testului la logică. Și ar trebui să fiu ascultat o dată la biologie...
                          În fine, sunt fericit deoarece am reușit cu bine să prezint jocul alături de colegele mele. Cu această ocazie am văzut ce au făcut și ceilalți și recunosc că unele jocuri create m-au fascinat prin modul în care au fost create: PAC-MAN, Flappy Bird,  Pong, chiar și X & 0 s-au ridicat
mult peste așteptările mele.
                          Mi-a plăcut ceea ce am văzut la jocurile colegilor mei și chiar m-au determinat să încerc să lucrez mai mult vara aceasta la un joc bazat pe o idee de-a mea.
                          Între timp, se vede că se apropie vacanța: nici măcar domnul profesor de matematică nu mai este așa de entuziast când vine la oră. E clar: TOATĂ LUMEA VREA VACANȚĂ!
                          "Mi se pare corect!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu