miercuri, 18 mai 2016

Dupa teză

                          Vă salut! A trecut ceva vreme, no?
            Îmi pare rău dacă nu sunteți mulțumiți de faptul că nu postez zilnic, dar ... nu sunt familiarizat cu "lexemul" ca să nu spun "cuvântul" rutină.
            Astăzi am început o mare temă de a cărei finalitate nu sunt sigur cum va fi...arată bine deocamdată ( sper să nu se întâmple ceva rău pe parcurs :-) ). Și în ce constă această temă? Un joc de calculator.
            Aaaa, ia stați puțin, nu v-am spus că sunt elev în clasa a-IX-a la colegiul "Emil Racoviță" din Iași? Nici că teza noastră la informatică este reprezentată de crearea unui joc? Eii, nu-i bai...tocmai ați aflat!
            Dar acum trebuie să vă spun: "O,o / Am comis-o din nou!" Am uitat să vă povestesc de ce s-a întâmplat cu teza la matematică. Dar o să fiu succint: 10 (vă rog, nu aplaudați că mă faceți să roșesc :-) )
            Și acum să revin la ceea ce spuneam la început: astăzi m-am întâlnit cu Clara și Valentina (colegele mele de echipă) pentru a începe teza la informatică. Totul a decurs destul de bine, reușind să "desenăm" un labirint și să facem un element să se miște...nu pare prea mult pentru voi, dar pentru noi e un pas MARE.
           Deocamdată atât pot să vă spun. Mulți vă întrebați de ce nu m-am prezentat... E suficient să știți că mă numesc Tudor Onofrei. Restul din mine îl veți descoperi singuri ;-)
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu