miercuri, 8 iunie 2016

Sper să nu...

                                 Salut tuturor! Pentru început aș vrea să știți că viața mea de licean se complică din ce în ce mai mult; sunt destul de multe lucruri de făcut pentru a-mi strica mediile pe ultimele 2 săptămâni de metri ce mă desparte de vacanță... Eu mă străduiesc să nu se întâmple asta, deocamdată reușesc, ceea ce e ok.
                                Astăzi, de exemplu, a fost o zi destul de bună până când ultima oră a venit pe nesimțite. DE CE? Pentru că atunci era timpul să prezentăm un proiect... și nu a decurs prea bine prezentarea. Și din nou: DE CE? Fiindcă nu am reușit să ne ridicăm la așteptările impuse de doamna profesoară. Îmi pare rău mai mult de cei ce au fost victimele nervilor săi decât de faptul că am murit de nervi când am ajuns acasă.
                               Sper ca nici ziua de mâine să nu fie la fel, deoarece mâine e ziua cea mare: Mâine prezentăm jocul la informatică. Am reușit să realizez meniul, câteva nivele și am reușit și să rezolv o mică problemă tehnică a algoritmului. 
                               Ca să nu mai vorbim că vineri dăm test la geometrie... și la logică... și suntem ascultați și la biologie. Da, mai spuneți-mi voi mult că viața e frumoasă...Mințiți-vă singuri!
                               Mă simt îndreptățit să oftez. Și întrebarea pe care mi-o pune domnul profesor de matematică atunci când oftez, "Greu, nu?", admite un răspuns cât se poate de afirmativ.
                               De aceea vă postez așa de rar... Eu acum încerc să scap cât mai elegant din acest cerc vicios al testelor, ascultărilor și încerc să mai și trăiesc în același timp.
                               Deci vă spun "Noapte bună!" și ne auzim după această săptămână (cred...sper...dacă mai trăiesc după ea!)
                              
                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu